Služba za korisnike

https://www.funidelia.hr/cart

Primio/la sam nepotpunu ili pogrešnu narudžbu

Žao nam je što ste primili nepotpunu ili pogrešnu narudžbu.

Pristupite svom "računu" i kliknite na gumb „Povrati i reklamacije“. Odaberite narudžbu i pogrešne ili neisporučene proizvode te nam dostavite sve potrebne informacije kako bismo što prije riješili problem.

Imate 14 kalendarskih dana od primitka narudžbe za podnošenje ovog zahtjeva.

Važna napomena: Ovaj gumb koristite isključivo za prijavu pogrešnih ili neisporučenih proizvoda. Obavezno nas obavijestite prije nego što nam pošaljete robu natrag. U suprotnom, povrat može biti odbijen.

Hoću li automatski dobiti zamjenski proizvod?

Nakon pregleda, ako je povrat odobren, vratit ćemo vam puni iznos plaćen za ovaj proizvod bez dodatnih troškova povrata ili ćemo vam, ako je proizvod dostupan, poslati ispravan proizvod.



Ostala povezana pitanja:
Top