Služba za korisnike

https://www.funidelia.hr/cart

Pronalaženje paketa koji nije primljen, a označen je kao isporučen

Ako se praćenje prikazuje kao isporučeno, ali ne možete pronaći svoju narudžbu, pitajte susjede ili se obratite dostavljaču.

Ako je narudžba označena kao "isporučena", ali je niste primili:

  • Provjerite je li druga osoba koja živi na istoj adresi ili je recepcioner u vašoj zgradi primila dostavu.
  • Provjerite je li ostavljena bilješka o neuspjelom pokušaju dostave u poštanskom sandučiću ili na vratima. Ova bilješka sadrži upute o tome kako ponovno zakazati dostavu ili preuzeti paket. U slučaju odsutnosti, dostavljači mogu ostaviti paket na mjestima za preuzimanje.
  • Obratite se dostavljaču kako biste zatražili više informacija o dostavi paketa. Imajte na umu da trebate imati broj praćenja narudžbe pri ruci.
  • Vrlo je važno da nas odmah obavijestite o bilo kojoj narudžbi ili proizvodu koji niste primili. Imajte na umu da ćemo to moći riješiti samo tijekom razdoblja od 14 dana od predviđenog datuma dostave.
Ostala povezana pitanja:
Top