Služba za korisnike

https://www.funidelia.hr/cart

Primljena pogrešna veličina od naručene. Kako je mogu zamijeniti?

Imamo kostime različitih proizvođača, pa prilagođavamo veličine kako bismo ih objedinili na web mjestu. To znači da se nomenklatura veličine kostima može razlikovati u odnosu na naznačenu.
Međutim, ako imate dokaz da ste primili pogrešnu veličinu, kontaktirajte nas tražeći povrat putem "Vašeg računa" u odjeljku za povrate ili putem kontakt obrasca (dolje) koji navodi:

  • Referenca proizvoda
  • Broj narudžbe
  • Razlog ("" Dobio sam veličinu različitu od one koju sam naručio "").
  • Fotografija crtičnog koda kostima zajedno s fotografijom veličine.

Nakon što primimo vaš zahtjev, kontaktirat ćemo vas u najkraćem mogućem roku kako bismo ga riješili.

Imate 14 kalendarskih dana od datuma kada ste dobili narudžbu za podnošenje zahtjeva.

Ostala povezana pitanja:
Top