Služba za korisnike

https://www.funidelia.hr/cart

Primio sam neispravan proizvod/ robu s greškom

Žao nam je što svoju narudžbu niste dobili u savršenom stanju, možda smo je primili u takvom stanju iz tvornice ili je oštećena tijekom transporta.

Molimo kontaktirajte nas da biste zatražili povrat putem Vašeg računa i navedite razlog u odjeljku za povrate ili upotrijebite obrazac za kontakt u nastavku. Da biste ubrzali postupak, navedite ili priložite sljedeće:

  • Referentni broj proizvoda i pretrpljena šteta
  • Broj narudžbe
  • Fotografija oštećenja, kao i slika oznake ili crtičnog koda kostima.

Nakon što primimo Vaš zahtjev, kontaktirat ćemo Vas u najkraćem mogućem roku s rješenjem.

Ako je povrat odobren, vratit ćemo puni iznos plaćen za predmet, isključujući troškove dostave, ili ako je artikl i dalje dostupan, poslat ćemo Vam novi proizvod. Imate 14 kalendarskih dana od datuma kada ste dobili narudžbu za podnošenje zahtjeva.

** Važno: Obavezno nas obavijestite o nedostatku proizvoda i svojoj namjeri da ga vratite prije nego što nam robu pošaljete natrag. Ako to ne učini, povratak će biti odbijen.

Ostala povezana pitanja:
Top