Služba za korisnike

https://www.funidelia.hr/cart

Primio sam nepotpun proizvod/dijelovi ili pribor nedostaju

Žao nam je što ste dobili nepotpuni proizvod, možda smo ga u ovom stanju dobili iz tvornice.

Kontaktirajte nas kako biste zatražili povrat putem vašeg računa i navedite razlog u odjeljku s povratima, ili koristite obrazac za kontakt u nastavku. Da biste ubrzali postupak, molimo da upišete:

  • Referentni broj proizvoda i navesti dio koji nedostaje.
  • Broj narudžbe

Nakon što zaprimimo vaš zahtjev, kontaktirat ćemo vas rješenjem u najkraćem mogućem roku. Ako je odobren povrat, vratit ćemo vam puni iznos plaćen za predmet, isključujući troškove slanja, ili ako je proizvod još uvijek dostupan, poslat ćemo vam novi proizvod. Imate 14 kalendarskih dana od dana kada primite nalog za podnošenje ovog zahtjeva.

** Važno: Obavezno nas trebate obavijestiti o nedostajućem dijelu proizvoda i namjeri da ga vratite prije nego što nam robu pošaljete. Ako to ne učinite, povrat može biti odbijen.

Ostala povezana pitanja:
Top