Žao nam je što ste dobili nepotpuni proizvod, možda smo ga u ovom stanju dobili iz tvornice.
Kontaktirajte nas kako biste zatražili povrat putem vašeg računa i navedite razlog u odjeljku s povratima, ili koristite obrazac za kontakt u nastavku. Da biste ubrzali postupak, molimo da upišete:
Nakon što zaprimimo vaš zahtjev, kontaktirat ćemo vas rješenjem u najkraćem mogućem roku. Ako je odobren povrat, vratit ćemo vam puni iznos plaćen za predmet, isključujući troškove slanja, ili ako je proizvod još uvijek dostupan, poslat ćemo vam novi proizvod. Imate 14 kalendarskih dana od dana kada primite nalog za podnošenje ovog zahtjeva.
** Važno: Obavezno nas trebate obavijestiti o nedostajućem dijelu proizvoda i namjeri da ga vratite prije nego što nam robu pošaljete. Ako to ne učinite, povrat može biti odbijen.
Želimo vas obavijestiti da osobne podatke pružene u ovom obliku obrađuje Funiglobal Development SL (Funidelia). Glavna svrha ovih podataka je odgovoriti na Vaše zahtjeve ili pitanja. Legitimizacija se vrši pristankom subjekta podataka. Obavještavamo Vas d