Žao nam je što svoju narudžbu niste dobili u savršenom stanju, možda smo je primili u takvom stanju iz tvornice ili je oštećena tijekom transporta.
Molimo kontaktirajte nas da biste zatražili povrat putem Vašeg računa i navedite razlog u odjeljku za povrate ili upotrijebite obrazac za kontakt u nastavku. Da biste ubrzali postupak, navedite ili priložite sljedeće:
Nakon što primimo Vaš zahtjev, kontaktirat ćemo Vas u najkraćem mogućem roku s rješenjem.
Ako je povrat odobren, vratit ćemo puni iznos plaćen za predmet, isključujući troškove dostave, ili ako je artikl i dalje dostupan, poslat ćemo Vam novi proizvod. Imate 14 kalendarskih dana od datuma kada ste dobili narudžbu za podnošenje zahtjeva.
** Važno: Obavezno nas obavijestite o nedostatku proizvoda i svojoj namjeri da ga vratite prije nego što nam robu pošaljete natrag. Ako to ne učini, povratak će biti odbijen.
Želimo vas obavijestiti da osobne podatke pružene u ovom obliku obrađuje Funiglobal Development SL (Funidelia). Glavna svrha ovih podataka je odgovoriti na Vaše zahtjeve ili pitanja. Legitimizacija se vrši pristankom subjekta podataka. Obavještavamo Vas d