Zbilja nam je žao što vaša narudžba ne stiže na dan predviđenog datuma isporuke. U velikoj večini slučajeva predviđeni datumi su ispoštovani, osim u uvjetima izvan naše kontrole poput kašnjenja u prijevozu.
Za više informacija ulogirajte se u "Moj račun"
Ako narudžba i dalje nije otpremljena:
Provjerite dostupnost za svaki artikal. Ako postoje predmeti koji drže vašu narudžbu na čekanju možete ih ukloniti.
Ako unatoč promjenama vaša narudžba neće stići na vrijeme možete je otkazati (bez dodatnih troškova).
Ako je narudžba već otpremljena:
Otkazati narudžbu ili ubrzati njezinu isporuku više nije moguće jer se sad nalazi kod prijevozne kompanije. Ako svoju narudžbu ne primite na vrijeme možete zatražiti povrat novca u roku od 14 kalendarskih dana od datuma isporuke.
Želimo vas obavijestiti da osobne podatke pružene u ovom obliku obrađuje Funiglobal Development SL (Funidelia). Glavna svrha ovih podataka je odgovoriti na Vaše zahtjeve ili pitanja. Legitimizacija se vrši pristankom subjekta podataka. Obavještavamo Vas d